Najważniejsze informacje na temat dostaw Diet Sokowych FitLY

1. W jakich godzinach dostarczana jest Dieta Sokowa FitLY?

Dostawy na terenie Warszawy realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-21:00, natomiast do pozostałych miast dostarczamy paczki w godzinach 8:00 – 20:00 dzięki firmie logistycznej DHL. Ważne! W momencie spakowania paczki i przekazaniu jej do kuriera wysyłany jest email z linkiem do śledzenia kuriera (DHL). Usługa logistyczna na terenie Warszawy to express – soki z naszego zakładu trafiają do klienta w ciągu 2-4 godzin. W tym przypadku nie ma potrzeby więc potrzeby wysyłania linka do śledzenia paczki.

2. Czy Diety Sokowe FitLY dostarczane są codziennie czy jednorazowo?

Nasze diety sokowe są tak przygotowane żeby dostarczyć je podczas jednej dostawy. Dzięki temu mamy pewność, że dieta sokowa jest dobrze zaizolowana od otoczenia do momentu otwarcia przez Ciebie paczki.

Diety sokowe na terenie Warszawy dostarczamy autami z agregatami utrzymującymi niską temperaturę wewnątrz (2-6 C), dlatego wystarczające jest pakowanie ich w 5-warstwowoy karton izolujący. Paczka trafia prosto w Twoje ręce, a my mamy gwarancję, że soki zachowały najwyższa jakość. Paczki dostarczana do klientów na terenie całej Polski, poza Warszawą, nadajemy w specjalnych styropianowych boxach o wyjątkowo grubych izolujących ściankach z dodatkiem chłodziw (zamrożone wkłady). Taka dobrze zaizolowana paczka gwarantuje chłód utrzymujący się wewnątrz przez całą drogę do Twojego domu czy miejsca pracy. Pamiętaj! Zaraz po otrzymaniu paczki soki włóż do lodówki.  

3. Jak spakowana jest paczka? Czy soki się nie zepsują podczas transportu?

Każda dieta sokowa, dieta koktajlowa czy soki dla dzieci, są odpowiednio przygotowane, tak żeby zachowały najwyższą jakość i świeżość. To bardzo istotne, gdyż nasze soki są całkowicie naturalne, bez chemii czy innych dodatków. Lata doświadczenia pomogły nam dopracować odpowiedni schemat – od odpowiedniego przygotowania surowca, po dobór skutecznej logistyki.

Soki przechowuj w lodówce. Sok, który planujesz spożyć wyjmij 30 minut wcześniej, żeby nie był zimny, a o pokojowej temperaturze. Pamiętaj, soki FitLY są całkowicie naturalne, przechowując je w ciepłej/pokojowej temperaturze, mogą odkształcić butelkę i się wylać. 

4. Czy mogę zamówić kurację na piątek i zacząć w poniedziałek, albo wtorek?

Nasze soki są tak przygotowane, że jeśli zamawiasz dostawę na wtorek to od środy należy rozpocząć kurację. Nie odkładaj tematów na później, przecież tu liczy się Twoje zdrowie i wspaniałe samopoczucie! FitLY daje Ci możliwość zamawiania diet od poniedziałku do piątku (Warszawa) lub od wtorku do piątku (reszta Polski). Przy tak szerokim wachlarzu dat na pewno możesz idealnie dopasować dostawę do swojej kuracji sokowej.

5. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy to 18,50 PLN. Zawiera to wysyłkę firmą logistyczną (Warszawa express, Polska dostawa 24h), specjalne termiczne opakowanie (Polska), odpowiedni karton (Warszawa), oraz elementy chłodzące w środku. Takie specjalistyczne opakowanie daje nam gwarancję zachowania odpowiednej temperatury wewnątrz paczki.

6. Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Oczywiście! Podczas zamówienia pojawia się informacja o sugerowanym dniu dostawy. Możesz w niego kliknąć i zmienić go na inny dzień. Pamiętaj, jeśli dietę chcesz rozpocząć od piątku, dostawę zamów na czwartek. Nasze klientki najczęściej zamawiają kurację na czwartek, tak żeby pierwsze dni diety wypadały w weekend. Da Ci to możliwość zwolnienia tempa i możliwość pełnej koncentracji na swoich potrzebach.

7. Czy soki FitLY dojadą do mojego miasta?

Diety sokowe i inne produkty FitLY dostarczane są do klientów na terenie całego kraju. Ponieważ poza Warszawa korzystamy z usług firmy logistycznej DHL, obsługujemy wszystkie możliwe kody pocztowe w Polsce. Jeśli więc zastanawiasz się czy soki FitLY dojadą do Ciebie na koniec Polski ti odpowiedź jest jednoznaczna - tak! Będziemy tam gdzie nas potrzebujesz! 

8. Co w przypadku jeśli nie odbiorę paczki?

W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia we wskazanym przez Klienta dniu dostawy spowodowane jakimikolwiek okolicznościami niezgłoszonymi przed godziną 8:00 dnia poprzedzającego wysyłkę, Zamówienie uważa się za skutecznie doręczone. W takim przypadku Klient nie jest uprawniony do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia z powodu krótkiego terminu przydatności do spożycia produktów. Zgłoszenie nieobecności klient może zgłosić telefonicznie pod numerem (+48) 723 834 525 lub mailowo kontakt@fitly.pl.

Inne ważne informacje na temat dostaw

  • Po odebraniu paczki przez Klienta i stwierdzeniu niezgodności prosimy o wysłanie informacji na adres kontakt@fitly.pl. Opis niezgodności oraz załączone zdjęcia będą stanowiły podstawy do rozpoczęcia procesu reklamacji. Informacja będzie uznana za skuteczną jeśli zostanie wysłana w dniu dostawy zamówienia.
  • W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy FitLY (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, FitLY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.
  • W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta FitLY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania. 
  • W przypadku, gdy paczka nie zostanie dostarczona do klienta w ustalonym terminie z winy firmy kurierskiej, FitLY nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.